Есеп-талдау
тәрбие жұмысының
І жартыжылдықта.
Директордың орынбасары. ТЖ бойынша директор:
Халимова В. Н.
2020 ж.
Адамгершілік қасиеттерді дамытуға ықпал ететін тәрбие қызметін жетілдіру .шығармашылық пен өзін-өзі анықтауға қабілетті физикалық сау тұлға
Мақсаты мен міндеттері:
Екінші буын бағдарламасына табысты өту үшін жағдай жасауды жалғастыру.
Оқушыларды өз халқының жетекші рухани құндылықтарына , оның ұлттық мәдениетіне, тіліне, салт-дәстүрлеріне баулу.
Сынып ұжымдар жүйесін жетілдіру.
Білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға , оларға СӨС дағдыларын дарытуға, кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының, қылмыстарының алдын алуға бағытталған жұмысты жалғастыру.
Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің ізгілендіру және жеке тұлғаға бағытталған тәсілі негізінде мектепте тәрбие жүйесін құру үшін жағдай жасау.
Мектепте қосымша білім беру жүйесін одан әрі дамыту және жетілдіру.
Әлеуметтік бастаманы,шығармашылықты қолдау жөніндегі жұмысты жалғастыру.. өзін-өзі басқару органдары мен балалардың қоғамдық қозғалысын дамыту арқылы оқушылардың дербестігі.
Оқушы - оның бейімділігін, қабілетін дамытуды қамтамасыз ету;
Оқушылардың денсаулығын сабақтар, спорттық шаралар, табиғатқа сапарлар арқылы нығайту.
Балаларды гуманистік дәстүрлерге тәрбиелеу. Олардың негізгі принципі: адамға деген қарым – қатынас-адамның өзін жасайды, адамдар арасындағы "диалогтық" байланыстар жүйесінде көрініс табады және қалыптасады, онда басқа адамға және өзге мәдениетке, өзіне және өз мәдениетіне деген құрмет қалыптасады.
Оқу жылының басында 11 сынып құрылды,мектеп оқушыларының саны-77 мектеп директорының ТЖ жөніндегі орынбасары Халимов.Н. оқу жылының басында мектептің тәрбие жұмысының жалпы жоспары құрылды, онда келесі бағыттар қадағаланады:
- Оқушылардың өзін-өзі басқаруы
- Құқық бұзушылықтың алдын алу
- Әлеуметтік-психологиялық диагностика
- Балалардың жол-көлік жарақатының алдын алу
- Әскери-патриоттық тәрбие
- Адамгершілік мәдениет
- Спорттық-бұқаралық іс-шаралар
- Ата-аналармен жұмыс
- Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмыс
- Мектепішілік бақылау
1-11 сынып жетекшілері жыл бойы тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес "Сынып жетекшісінің жұмыс жүйесі" папкаларын жүргізеді.
Мектепішілік бақылау көрсетті:
45,2% - сынып жетекшілері құжаттарды жүргізеді-өте жақсы
38,4% - жақсы
5,8% - қанағаттанарлық
Бірінші жарты жылдықта сынып жетекшілері тәрбие жұмысының түрлі әдістері мен формаларын: тақырыптық сынып сағаттары, экскурсиялар, ұжымдық шығармашылық іс-әрекеттер, оқушылармен жеке әңгімелер пайдаланды.
Мектептің тәрбие жұмысы оқыту үдерісінде, қоғамда, ұжымда, отбасында және мектепте тәрбие беруде, қоғамдық қызметте, оқушылардың өзін-өзі басқаруында көрініс тапты.
Мектеп оқушыларының өзін-өзі басқару
Оқушылардың өзін - өзі басқаруы-бұл өзара байланысты және өзара тәуелді қоғамдық тапсырмалар жүйесі: оқушылар комитетінің кеңесі оқу жылының басында жалпы оқушылар конференциясында ашық дауыс беру арқылы бір жыл мерзімге сайланады.
- Оқушылар комитетінің кеңесіне ең белсенді, тәртіпті 5-11 сынып оқушылары сайланады.
- Мектептің оқу-тәрбие жұмысының негізгі мазмұнына сәйкес оқушылар комитетінің кеңесі 5 Комиссия (оқу ; еңбек; мәдени; тәртіп және тәртіп; санитарлық) құрады.)
- Оқушылар комитетінің кеңесі еңбек тәрбиесін, сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, өзіне-өзі қызмет көрсетуді дамытуға, оқушылардың қоғамдық меншікке ұқыпты қарауын қалыптастыруға, саналы тәртіп пен оқушылардың мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеуге белсенді қатысады, барлық оқушылардың мектептің ішкі тәртіп ережелерін, бірыңғай педагогикалық талаптарды орындауына ықпал етеді.
Сыныптың сабаққа қатысуы мен үлгерімін бақылау бойынша жұмысты уақытында жүргізу
Әскери-патриоттық тәрбие
Мектеп оқушыларын әскери-патриоттық тәрбиелеу мектеп оқушыларының бойында заңды құрметтеуді, азаматтық жауапкершілікті, құқықтық сана-сезімді, руханилықты және мәдениетті, бастамашылдықты қалыптастыратын бағыттардың маңызды аспектілерінің бірі болып табылады.
- Толеранттылық күні. Ашық сынып сағаттары өткізілді..
- Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні.
Адамгершілік мәдениетті қалыптастыру оқушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу мақсатында ерекше мән беріледі, 1-11 сынып жетекшілері 1-ші жарты жылдықта оқушылардың тұрақты адамгершілік ұстанымын қалыптастыруға, этностық этноконфессиналдық қатынастарды қалыптастыруға бағытталған сабақ - тренинг өткізді.
"Бітімгершілік білім беру" бағдарламасы сабақтарда оқытылады,
сынып сағаттарында өз қадір-қасиетінің сезімін тәрбиелеуге, шыдамдылыққа, басқа адамдардың қадір-қасиетіне және олардың арасындағы айырмашылықтарға құрмет көрсетуге, мәдениетаралық түсінуге, зорлық-зомбылықтан бас тартуға және ынтымақтастыққа дайындыққа бағытталған.
- Сыныптардағы ата-аналар жиналысы.
Қосымша білім беру
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және қызығушылықтарын дамытуға қосымша білім беру жүйесі ықпал етеді.
Сабақтан тыс тәрбие жұмысы білім беру үрдісінің құрамдас бөлігі болып табылады.:
Волейбол, теннис (қыздар).
Волейбол, теннис (ұлдар)
Пәндік-танымдық бағыт:
Балалар өздері ғана оқып қоймай, өз құрдастары арасында жол жүру ережелерін насихаттайды.1-4 сынып оқушылары: "Қауіпсіздік минуттары", "жол белгілері", "бағдаршам сигналдары", "көшелер мен жолдардағы қауіпсіздік", "жаяу жүргіншілерге Арнау". Қауіпсіз доңғалақ " ойыны»
Мектептің спорттық бағыты оқушылардың денсаулығына, олардың физикалық дамуына айтарлықтай әсер етеді. "Денсаулық" бағдарламасы, спорттық бағдарламалар оқушыларды спорттық мамандандырудың бірнеше түрлері бойынша даярлауға бағытталған, сабақтан тыс уақытта өткізіледі. Қызығушылықтары бойынша спорттық секцияларға балалар қатысады, олардың ішінде "Тәуекел топтары" деп аталатын балалар бар, педагогтар осы балаларды тартуға тырысады, оларға тиісті көңіл бөледі, қолдау көрсетеді, салауатты өмір салты мәдениетіне баулиды, мектептің спорттық резервін тәрбиелейді.
Денсаулық сақтау технологиялары бойынша, оқушылардың дене шынықтыру дайындығының деңгейін арттыру бойынша алдын алу жұмыстары оқу жылы бойы жүргізіледі.
сынып жетекшілері сынып сағаттарын, әңгімелер, тақырыптар бойынша дәрістер өткізеді.:
"Салауатты өмір салты»,
"Сенің өмірің сенің қолыңда"," Есірткіге жол жоқ "акциясы барысында оқушыларға алкоголь мен есірткіге тәуелділіктің зияны туралы "Жасөспірімдер мен есірткілер" деректі фильмі көрсетілді.
Құқық бұзушылықтың алдын алу
Мектеп оқушысын тәрбиелеу жеке тұлғаны дамыту процесін педагогикалық басқару болып табылады, ол отбасы мен мектептің іс-әрекеттері "мектеп жарғысы" орындалатын кезде, барлығы үшін талаптар бірдей болғанда, бұл туралы мектеп Кеңесі қатысқан "мектеп пен отбасының тәрбие мен оқытудағы талаптарының бірлігі" атты бірінші жалпы мектептік ата-аналар жиналысында айтылған, оның құрамына мектеп әкімшілігінің өкілдері, сыныптардың ата-аналар комитетінің өкілдері кіреді.
— "Мектеп, отбасы, қоғам байланысын кеңейту және тереңдету - білім беру және тәрбие үдерісін арттырудың маңызды шарты»
— "Балалардың жол-көлік жарақатының алдын алу" »
— "Ата-аналардың балаларының құқық бұзушылығы үшін жауапкершілігі »
- "Мектепте тамақтандыруды ұйымдастыру»
— "Сабақтан тыс уақытта оқушыларды жұмыспен қамту»
- "Емтихан тапсырудың жаңа түрі. Оларға дайындық »
Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі
Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің жетекшілері оқу жылының басына тағайындалды:
- Е. В. Ковалева бастауыш мектебі
- 5-11 сыныптар (Киренко Л. П.,Бубенко Л. А.)
Әр ӘБ-да құжаттар папкасы бар: нормативтік құжаттар, сынып жетекшілерінің мәліметтер базасы, ӘБ-нің жылдық жұмыс жоспары, сынып сағаттарын, ата-аналар жиналысын өткізу бойынша жинақтау материалдары.
Әр тоқсан сайын ӘБ отырыстары өткізіледі, "мектепте тәрбие үрдісін ұйымдастыру: жергілікті актілер, " әдістемелік ұсынымдар, сынып жетекшісінің функциялары мен міндеттері", сынып жетекшілерінің жұмыс тәжірибесімен алмасу, жас мамандармен жұмыс, алдағы мектеп және қалалық деңгейдегі іс-шаралар, жартыжылдық бойынша жұмыс қорытындысы шығарылады. 1-11 сынып жетекшілері тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес сынып ата-аналар жиналысын өткізді.
Мектеп кітапханасының басым бағыты:
- Оқушылардың, педагогтардың оқу-тәрбие процесін және өздігінен білім алуын ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету.
- Патриоттық, адамгершілік, эстетикалық тәрбие бойынша кітапхана жұмысын жетілдіру.
- Ақпараттық-библиографиялық білімнің сапасын арттыру.
- Экологиялық мәдениетті, салауатты өмір салтын дамыту.
- Ата-аналарды тәрбиелеу, білім беру, кітапхананың оқу қорын сақтау және толықтыру мәселелеріне тарту.
- Туған өлкенің, ауылдың тарихына деген қызығушылықты, жерлестердің салт-дәстүрлерін құрметтеуді қалыптастыру.
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары: Халимова В. Н.